Peygamber Efendimiz(sav) rüzgar çıktığı zaman şöyle dua ederdi, Hz. Aişe’den(ra) naklen:
Allahümme innî es’elüke min hayrihâ ve hayri mâ fîhâ ve hayri mâ ürsilet bihi ve eûzü bike min şerrihâ ve şerri mâ fîhâ.
“Allah’ım, Sen’den bu rüzgarın, fırtınanın, kasırganın, her şeyi önüne katıp sürükleyen hortumların hayrını ve onun içindeki bütün hayırları ne için gönderilmişse onun da hayrını isterim. Bu rüzgarın bizler için şer olmasından, onun içindeki şeylerin bildiğimiz ve bilmediğimiz bütün şerlerinden ve ne için gönderilmişse de onun şerrinden Sana sığınırım ya Rabbi.”
