Enes -Allah ondan razı olsun- şöyle demiştir: “Peygamber sallallahu aleyhi vesellem’le birlikte bir seferden dönüyorduk. Medine’yi görebilecek bir yere gelince Rasûlullah sallallahu aleyhi vesellem şunları söyledi:
“Seferden dönüyoruz. Günahlarımızdan dolayı tevbe ediyoruz. Rabbimize ibadet ve hamd ediyoruz” Peygamber sallallahu aleyhi vesellem bu sözü Medine’ye gelinceye kadar söylemeye devam etti.”
